Gorkem97 Adana01gg 6 haftalikkk canim suan ama hic bir belirtim yok yoruldugumda gelen bel agrim haric
Papatyayt Adana01gg 7 haftaligim canm butun belirtileri malese f fazlaca yasiyorum yemek yiyemiyorum tiksiniyorum vee koku hassasiyeti beravt bisi surekli bi migde bulantisi ahh ahh nezaman gecer acaba 😐😔
Papatyayt Gorkem97 6 haftadan a Sonra 7 haftanin baslarinda baslar ufaktan canm bu gunlerinin tadini cikar bolca ye yoksa ilerde istesende yiyemiceksin tabi ins migde bantin olmaz 🥰🤲
Masal-07 4hafta 2gün felaket şekilde kaşık agrılarım var Allah’ nasip ederse 2022nisanda doğuracağım allah kolaylık versin sağ Salim kucaklarımıza alırız inşallah 🙏rabbim evlat hasretiyle yananların kucağını doldursun inşallah
Onerose_4 E-G-E Kasıklarımdaki agrılar azaldı.Çalışıyorum çok yoğun çalıştığımda belim çok ağrıyor.Halsizlik yorgunluk ve sürekli uyuma isteği zor oluyor.Geçicek zamanla inşallah 🙏