Elikra elaweannesi 14+5 iki gün kaldı 15 olmaya cinsiyeti bilmiyorum henüz önümüzdeki hafta gidecem inşaAllah hayırlısıyla öğreniriz
Caglaluna elaweannesi 14+6 olacağız dakikalar sonra 🥰 erkek dedi doktor net bi şekilde ama emin olmak için 17. Haftayı bekliyorum bi sonraki kontrolü 🥰
Nurgulvrl_ elaweannesi çok şükür iyi günlerim başladı sanırım kusmaktan bi nebze kurtuldum 🤭 hala bilmiyorum cinsiyeti bu hafta öğreniriz diye umut ediyorum ❣️🤗
Medi96 14+2 erkeğe benziyor ama kimseye söyleme net değil demisti doktorum 16. Haftamda kontrolüm var bakalım o zaman net olabilir 🥰
Gizemin-minnakI @elaweannesi 12 +3 de gördü doktorum . Ama ben söylemesini istemedim😊 tekrar gitcem 16. Haftanın sonunda o zaman öğrenirim 😂
zynpada elaweannesi 14+3 :) biz öğrendik cinsiyeti kız dedi doktorumuz ama salı günü kontrolümüz var tekrar kesin olsun diye bekliyoruz daha bakalım :)
Gizemin-minnakI @Elikra sizle haftamız aynı😊 ilk gebeliğim valla hesaplamayı yapamıyorum 😂 nasipse bizim doğumumuz ne zaman oluyor ? Ocak sonu mu gibi mi
Elikra Gizemin-minnakI benim son adet tarihim 3 Mayıs ona göre 7 Şubat görünüyo doğum ama bi aksilik olmadıkça normal doğum inşaAllah o yüzden ne zaman gelir Allah biliyo🥰
Elikra Gizemin-minnakI kızım 39 haftayı tamamladığı gün doğdu oğlum da 41+5 te doğdu bakalım bu 3. cinsiyeti bilmiyoruz henüz kızsa Ocak sonu erkekse Şubatı bulur
zynpada elaweannesi çevremiz inatla biraz bekleyin belki erkek der diyor ama biz inşallah demezler diyoruz 😅 çok mutlu olsuk kız dediğinde doktor :)
elaweannesi @diamond2635 değişmezse tabi banada öyle dediler sonra kız sonra gene erkek tatlım hala kesinlik yok yani 😇
diamond2635 elaweannesi benim doktorum perinatolog ense kalınlığı vs onlara da 10. Haftada baktı.Ultrason cihazı çok ayrıntılı olduğu için net bir şekilde değişmez dedi.Zaten çok barizdi görüntüde