Kararsizinsan Teşekkür ederim hepimize , benimde o civar anlaştığım fiyat . Ufuk Üniversitesi hastanesiyle görüşebilirsiniz oranında hizmeti çok güzel diye duydum yanlış bilmiyorsan tek doğum ücreti 3000 TL gibi bi rakam muayeneleri ne kadar bilmiyorum ama oradanda memnun kalırsınız diye düşünüyorum ben çiğdem hoca olmasaydı muhtemelen orayla anlaşacaktım bide oraya bakın bence .