Kararsizinsan Ben orada doğum yapan ve doğum yapacak arkadaşlarımın tavsiyesiyle gittim , geçen hafta kalp atışı için ilk randevumuzu aldık tanıştık ve anlaştık gerçekten çok tatlı bir doktor umarım sağlıklı sıhhatli bir doğum süreci geçiririz fakat , sizin için bence çok mantıklı değil en başından olmadığı için fiyat yüksek bence biraz daha araştırın Rabbim kolaylık versin ☺️