Gnc824 Kararsizinsan 32+1 de gittim 2100 gr 42 cm Di miniğimiz 🌼🤩 doktor gayet normal dedi sanırım bu Aralık takip ettiğime göre ne zayif ne kilolu sizinde gayet iyi 🙈
elisa123 Lokay bizimde 1 hafta geride 30.haftamda gittiğimde 1 kilo 300 grm çıktı biraz a dedi doktor 😒
Vahideozturk2 Lokay hangi sebepten gelişim geriliği var acaba , bizim 31+6 da 1700 , 43 cm ölçtü, haftasıyla uyumlu dedi doktur
Emosss35 Kararsizinsan 32+4 te 45 cm boyu 2531 ise gramiydi 2 hafta önden gidiyor gelisimi ileride dedi doktor
Minikmucizembenimmm Nazlican1994 bizimde yakın kilo ve boyumuz ama doktor beni korkuttu bu gidişle 5 kilo doğurursun diye 🥺 sürekli şeker takibi yapıyorum
Lokay elisa123 1 hafta sıkıntı degil hatta doktor; 2 bucuk kg dogup kuvoze girmeyen fakat 4 kilo dogup da solunum sıkıntısı yasayan kuvoze giren bebekler var dedi
Emosss35 Kararsizinsan en basindan beri hep ilerdeydi sanirim genetik birde yiyeceklerim hep duzenliydi sagliksiz ne varsa tuketmedim desem yeri
Nazlican1994 Kararsizinsan valla sıcaklarda bişey yiyemiyorum ama karpuz çok tüketiyorum oda kilo yapıyormuş 🙂
Lokay Mamosunannesi 1 hafta sıkıntı degil demisti doktor. Sıkmayın caninizi. Dikkat edin ki bu seviyeyi koruyun en azindan"
Vahideozturk2 Mamosunannesi bizim de 31+6 da 1700 dedi doktor ama gerilik var demedi, haftasıyla uyumlu dedi. İnternette de 32. Hafta için 1700 ortalama diyor.