Gnsant melekVzeynepE benim sürecim daha sıkıntılı bunları yaşarken koronayım aynı zamanda hiç bir hastane kabul etmedi test yapmayı. Bir tane hastane zar zor kabul etti. Kalındığımı ve kolestazdan şüphelendiğimi söyledim. Kan aldılar ve bütün değerlerime baktılar. Değerlerimin hepsi çok Yüksel çıktı ve tehlikeli diye yatış verdiler.
Gnsant melekVzeynepE melekVzeynepE yok hayır daha yapmadım. Korona bitince tekrar kan vericem değerler gene yüksek çıkarsa sezeryanla alacaklar . Teşekkür ederim
melekVzeynepE Gnsant gündüz kaşıntım yok gece biraz oluyor çok nadir kaşıyorum , el avuç içlerim kaşınmıyo günde bir iki kez parmağımın üstü belki ayak bileklerim kaşınıyor falan , yarın teste gidicem umarım kolestaz değilimdir , başka ne belirtileriniz oldu
Nilduru Gnsant bendede inanılmaz şiddetli kaşıntı var özellikle avuç içlerim ve ayak tabanlarımda ama kan testi yapıldı karaciğer ultrasonu çekildi bişey çıkmadı. Sizin kanda alt alp değerinizden mi anlaşılmıştı acaba başka testmi yaptırmam lazım ya bu kaşıntı geçmiyo
Gnsant Nilduru bana çok fazla test yaptılar o değerlerde çıktı zaten ama şimdi kandaki safra asidi için test verdim onun sonucunu bekliyroum. O testi hastaneler yapmıyor özel laboratuvarlarda veriyorsunuz. El ve ayak kaşınması el büyük belirtisi.
Gnsant melekVzeynepE başlarda çok azdı sonradan şiddetlendi kaşıntılar. İdrarınızı kontrol edin cok sarı bir renk oluyor. Ne kadar su içerseniz için o sarılık devam ediyor.
Nilduru Gnsant banada çok test yapıldı ya iki kes alt ast bakıldı safra ultrasonu karaciğer ultrasonu vs hiç birinde bişey çıkmayınca bendende safra asidi testi istedi dr dün yaptırdım sonuç bekliyorum bakalım allahtan benim gittiğim hastanede yapıyolarmış uğraştırmadı