Nilnil 38+4 de oldum çarşamba günü 🤗şuan bebişim yanımda uyuyor . 40. Haftada doğup hala sıkıntı çekende oluyor 36. Haftada doğup evine gelende . Bebeğin gelişimiylr alakalı . Bendr sizin gibi düşünüp son günlerimi mutsuz geçirdim . Hatta ameliyathanede bebeğim çıktıktan sonra hala düşünmekten nasıl nasıl diye tansiyonuö düştü. Kendime zararım oldu anlayacağınız