Susam yok canım en büyük aptallığı o zaman yaptım herkes verelim dedi yok dedim illa vermeyeceğim sütüm gelmez diye düşündüm 😑çocuğum aç kaldı sarılık oldu 3. Gün tam indi süt sonrasında devam sütü 5.5 aylıkken kullanmaya başladım oğlum emmiyordu iştahsızdı 5 dk emiyordu bırakıyordu sağmaya başladım bu seferde tamamen kesildi memeden biberonu bile zor alıyordu iştahsız bi bebek oldu olası.. hipp sma bebelac gold humana denedik ama içerği en güzel evolvia ymış bunu anlayınca evolvia kullandık ... şimdi ilk zamanlar yine sütüm tam inmez diye düşünyorum mamada alırız büyük ihtimal ama doğumdan önce rezene çayı içmeye başladım şimdiden belki faydası olur.. sıcak su torbası değilde kaseye sıcak su koyup getirdiler bir işe yaramamıştı..