Deletedmom9823 arabanız otomatikse hiç düşünmeden çıkın zaten akülü araba gibi gaza basıyorsun gidiyor frene basıyorsun duruyor korkacak bişey yok. Öğrenene kadar en fazla bi kaç kez sürtersin araba senden kıymetli değil ya olur o kadar. 1 kez cesaret edip yalnız çıkarsanız arkası gelir. İlk trafiğe çıktığımda korkudan bildiğim tüm duaları okumuştum şimdi Türkiye’nin bi ucundan diğerine yalnız gidebilirim.