Deletedmom9823 Ben bi süre eşim araba kullanmaktan bıktığı için ehliyetsiz kullanmıştım kendi kendimi eve bırakıyordum eşim de evine geri dönüyordu 😅 o zaman cesaretim yoktu ama eşim çok gazlamıştı beni hadi şuraya kadar sür buraya kadar sen sür buraya geldin şuraya kadarda gidersin diye diye 😅 Şimdi terör estiriyorum kavga bile ediyorum. 😒 Sende yaparsın at kendini azıcık bi o tarafa bi bu tarafa yakın mesela market vs git gel sonra alışırsın iyice o korkuda geçiyor 😌😘