Gamze1313 Adeti 18 nde olanlar hamileliginizj öğrendiniz mi bnmde bugun silik çıktı ama vardır ins sizler ne durumdasınız belirtiler varmı
Venus01 Ben ovülasyon takibi yaptım 2 ağustosta yumurtlama 3 ağustosta çatlama gördüm adet tarihim bugün diye hesapladım galiba yanlış hesapladım yarın adet günü demi, test yapsam bugün çıkar mı karnım feci ağrıyor kesin adet olcam,
Venus01 Gamze1313 elimde test yok hiç umudum da yok kuzu hayırlısı sadece eşim 3 buluk yıldan sonra ilk kez bugün rüya görmüş bir oğlumuz olduğunu görmüş, beni çok şaşırttı etkilendim galiba 🤲🏻Ben de az önce senin testini açmaya çalışıyordum hamilesin galiba tevafuk allah hayırlı etsin tatlım inşallah harika geçer tüm sürecin
Gamze1313 Venus01 Sağol canım çok teşekkür ederim rabbimde en. Kısa sürede ins sanada nasip eder belki de vardır cunki hamilelik belirtileri adet belirtsisi gibi oluo ins hakkında hayırlısı olur gülüm 😊👍
Venus01 Nklciliss1 ilk hamileliğinse genelde ayırt edemiyoruz yazıyor hanımlar benimde adet belirtisi hepsi bana da öyle geliyorr
Gamze1313 Nklciliss1 Bekle bakım cunki hamilelik belirtileri de adet belirtisi gibi oluo hayırlısı olur ins bakalım
Nklciliss1 Venus01 kürtajsız bir düşüğüm oldu 14 ay önce ama hatırlamıyorum belirti varmıydı yokmuydu. Sağlık sorunumuz yok ama her ay umutluyuz işte
Venus01 Gamze1313 evet öyle hele de ilkse hiç bilemem ben, yarın adet tarihim olsa bugün yapsam çıkar mı acaba kimisinin adet geçince bile çıkmıyor bide ben geç yumurtladım döllenme belki de geç olur diye kendimi avutuyorum ama her ay aynı şey
Nklciliss1 Göğüs ağrısı 2 gün kala geçerdi her ay ama bu ay göğüs ağrısı yaşamadım. Reglden 1 gün öncede baş ağrısı oluyor çok şiddetli ve şuan çok fena başım. Eşimde baş ağrısı olunca üzüldü yarın olursun dedi :( Gamze1313 olmazsa bu ay aşılamaya çağırdı doktor
Gamze1313 Nklciliss1 Bnde de var göğüs ağrısı sizlio sadece hassas kasık ağrısı kramp şeklinde oluo bazen bnde baş ağrısı yok sağlık olsun ins vardır hayirlsii olsun hakkına 👍😊
Gamze1313 Nklciliss1 Bnmde kızımdan sonra 2 dusugum oldu o kadar ardan 11 ay geçti şimdi dusunuiz bakalım yrnnyine test yapicam kismet
Venus01 Gamze1313 benimde adet olcak gibi karnım habire lavaboya gidiyorum ğöğsüme dokunamıyorum ama adetten farklı elleyince ağrıyor daha çok doluluk gibi böyle
Venus01 Fatma272727 benim adetlerim düzensiz ovülasyon testi aldım onlar söyledi 14 gün sonra yap diye, bugün aslında ama yanlış mı hesapladım bilmiyorum