Nesli23 Fadiiik bende 6 aylık doğum yaptım yaşıyordu ama doğduktan sonra öldü başınız sağolsun.sizin ne enfeksiyonuydu kanama sancınız filan var mıydı süreci biraz anlatır mısınız
Fadiiik Nesli23 canim benim normalde 4 uzdu 2 si alindi Sonra rahimde enfeksiyon kapmis 1 hafta sanci cektim sonunda dogum gerceklesti
AnnesiyimM53 Fadiiik 3 ay sonra denemelisin bence kuzum çok geçmiş olsun neden öyle oldu sordunmu doktora😒
Afifeelif Fadiiik Fadiiik canım çok geçmiş olsun.. Rabbim meleğinle cennette buluşrçturacak sizi inşallah 🤲🏻♥️.. bedensel olarak 3 ay yeterli olabilir ama psikilojine odaklan . İyi hissettiğinde başlayabilirsin bence.. Allah’ım yardımcın olsun