NurseL72 Fadiiik başınız sağolsun sebep neydi acaba normal doğum mu oldu Rabbim sabır versin inşallah 🙏🏻
-PembePapatyam- Fadiiik başınsağolsun canım bende 5 aylık ölü doğum yaptım temmuz 6 sında ve yeni adet gördüm adet olana kadar dikkat et ilişki olmasınki mikrop kapma. Biliyorum insan hemen yeri dolsun istiyo bende ne zaman yeniden bebeğim olur hiç bilmiyorum 🤷♀️
boncukbiranne Çok geçmiş olsun Rabbim bir daha yaşatmasın inşallah 🤲🏻 sebebi ney peki benimde sorunlar varda ondan soruyorum yanlış anlamayın sakın.. benim doktorum öyle olursa 1 sene korunman lazım demişti
Drf Fadiiik başın saolsun canım Allah yardımcın olsun doktor öneride bulunmuştur ama sen psikolojik olarak iyi ol bence en önemlisi o🥺
boncukbiranne Fadiiik başınız saolsun Rabbim tez zamanda sağlıklı sıhhatli hayırlı bir şekilde evlat versin size inşallah 🤲🏻🤲🏻
[silindi] Fadiiik ay Allah sabır versin hiç bilemiyorum ne kadar korunman gerekiyor. İnsan beklemek de istemez ki. Çok özür dilerim enfeksiyon oldugunu geç mi anladınız müdahale edilmedi mi ya cok üzüldüm
satigul Fadiiik Başınız sağolsun. Rabbim tez zamanda kucağınızi doldursun inşallah. Enfeksiyondan kastınız nedir acaba idrar yolu enfeksiyonu vajinal enfeksiyon falan mı?
eeliff01k Fadiiik Başınız sağolsun rabbim size öyle güzel bı evlat versin ki tüm kötü günlerinizi unuttursun🙏