Bana da bir önceki sefer doktor onu vermişti sonra başka birr doktor önermiyoruz çok yüksek o değiştirelim dedi yani doktorlar da kendi içinde ayrılıyorlar ben folik us plus kullandım şimdi de folidevit kullanıyorum doktor önerisiyle folbiolü bıraktım