seri4270 Folbiol folik asit kullanan var mı acaba ? Bir doktor bana bunu yazdı , biriside kesinlikle bunu kullanma çok ağır çocuğa zarar verir dedi ?
zehranurr seri4270 bana dahiliye doktoru düşük folik asitte kaynaklı yazdı bu ilacı. Gebelik takibimi yapan doktorumunda bilgi dahilinde kullanıyorum şu an. Doktorunuz yazdıysa kullanın
Azizinannesi2 seri4270 Doktorunuz yazıyor başkası kulaktan dolma bilgilerle kullanma zararlı diyor sizde doktoru dinlemeyip doktor bunu yazdı ama biri çok ağır kullanma dedi kullanmalıyım diye soruyorsunuz doktor size zararlı bişey yazar mı acaba 🤷🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Mltm07 seri4270 bana bunu yazmışlardı doktorum dediki o ağır bir ilaç öncesinde engelli doğum yapan 3 ten fazla düşüğü olanlara verilir yüksek doz diyip gyro ferro sanol verdi onuda attım
gokcekocyigit07 Diğer gebeliğimde de kullandım şimdi de bunu kullanıyorum, hatta bu defa doğuma kadar kullanacağım, yani tabi sen bilirsin ama neden zararı olsun ki saçma geldi bana 🤷♀️
seri4270 Azizinannesi2 hayır tabi ki öyle değil, birisi özel de doktor birisi devlette ki doktor normal birisinin söylediğini neden dinleyim ?
Eylul_2 Bende bunu kullanıyorum ama sosyal medya da bir doktor bu folik asit kullanılmamalı gibi bir açıklama yaptı bende düşündüm birisi verirken diğeri neden önermiyor diye
seri4270 Eylul_2 ya maalesef benim de bir doktor yazdı bir doktor da sakın kullanma dedi Ne yapacağımı şaşırdım bende
Azizinannesi2 seri4270 O zaman sözüm yok kusura bakma burada yok kimsuma iyi gelmemiş yok arkadasima iyi gelmemiş diyorlar onun icin öyle yazdım ikisi doktor ise sözün yok yazdığım gibi her doktor farklı görüşte sonuçta ben şuan 31haftalik hamileyim hala folik asit içeren ilaç kullanıyorum
seri4270 Azizinannesi2 yok önemli değil belki bende yanlış yazmış olabilirim, iki doktor dediği için kafam karıştı ama çoğu kişi kullanıyormuş zararı yoktur herhalde.
Azizinannesi2 seri4270 Çok sanmıyorum ama yinede başka doktora yada aile Hekimine sorabilirsiniz çok kararsiz kaldıysaniz
sumeyraballl seri4270 saçmalık kimsenin ağzına bakma bende 12. Haftama kdr onu kullandm şimdi omega 3 kullanıyorm hiç de ağır değil vitaminin ne gibi zararı olucak hamile kalmadan çocuk düşünenlerde kullanıyor
Minik11 Bende 2 aydır kullanıyorum. Bi sizin için demiyorum ama maşallah çevremiz hep doktor oldu onu içme bunu içme onu kullanma hayırda yani yıllarını vermişler bu mesleğe onlardan daha mı iyi bileceksiniz.
Minik11 seri4270 cok şükür şuana kadar öyle bilgisiz doktorlarla karşılaşmadım. O zaman içmek veya içmemekte size kalmış.
aslininbebegi22 seri4270 canım hemşireyim doktor olan bir arkadaşımda demişti folbiol kullanma onlar yüksek dozda oluyor eczaneden kendin al içeriğinde özellikle iyot olan folik asitler var evet biraz pahalı olabiliyor kutusu 70 lira falandı yanlış hatırlamıyorsam eşim alıyor. kendi doktorumda o şekilde bir folik asit verdi bana. İçinde omega-3 folik asit iyot falan var adı VİFOLİC diye bir hap ben onu kullanıyorum gebeliğin başından beri. Aslında önemli olan folik asit değil bunu yanlış anlamayın folbiol olan folik asitte içerği yüksek olduğu için bebeğe fazla geldiği söyleniyor. 20 hafta oldum doktorum kullanmaya devam et dedi içinde vitaminlerde olduğu için ben hala o vifolic olan folik asidi kullanıyorum. Özellikle ilk 3 ay kullanmak çok yararlı. İyot da bebeğin beyn gelişimi için çok yararlı olduğu için artık aslımda çoğu doktor bu tarzda folik asit veriyorlar.
seri4270 aslininbebegi22 peki bir sıkıntı yapar mı çocuğa bu ilaç böyle bir ihtimali varsa hemen başka alacağım