36 haftalık hamıleyim sabah kalktıgımda su geldı yarım bardak kadar tabırıyle ama pembeydı kan bulaşmış adet sancısıda basladı kontrole gittim acıklık yok bu suyun degıl muhtemelen dedı ebe bıdaha gelırse dogumu sunı sancıyla baslatcakmıs bu sıyum degılse nedır sızce