Senaa0 Bnde muayenelerden memnun değilim ama doğumdan memnun olan çokmus bnde ordan dusunuyorum doğumu 30 haftaligim bakalım nasıl olcak
Senayyaprak33 Senaa0 aşırı var benim çevremde orda yaptıran ve her biri o kadar memnun ki imkanım olsa tabi özeli seçerdim ama olmadığı için Allah’ın izniyle kesin yani şehir Hastanesi’nde yaptırmak Allah şimdiden yapımızı bı sancida kurtarsin 🙏♥️