Gizemin-minnakI @Senayyaprak33 2 3 tane Ankara postu var canım . Şehir hastanesi malesef çok memnuniyet yok . Memnun az kişi var . Hacettepeyi düşün bence
Senayyaprak33 Gizemin-minnakI oradan memnun musunuz benim etrafımda bir çoğu kişi şehir Hastanesi’nde doğum yaptı çok memnunlar
Bbcln2913 Senayyaprak33 hayır değil ben çocuğu görmüyorum bile. Kafasına karın çevresine ve bacak uzunluğuna bakıyor o da 5 dakika sürüyor zaten
Serpilikra Bende şehir hastanesine gidiyorum ama muayeneden memnun kalmadım hiç 1 dakika bile bakılmıyor yattigimla kalktığım bir oluyor
Melikeelanur Serpilikra aynen bende gidiyorum bu ara öyle oldu ilk zamlar çok iyiydi baya muayene ediyolardi şimdi anlaşmış gibi yatıp kalkmak bir oluyo ama son zamandayim artık orda doğum yapcam doğ sonrası herkes memnun ama ilgilerinden inşallah oyledir
Senayyaprak33 Melikeelanur bende orda doğum yapmayı düşünüyorum Allah nasip ederse doğumda çok ilgililermis benim merak ettim orda renkli ultrason var mı? Yapan var mı
Serpilikra Melikeelanur Doğumda çok iyiler dedikleri için oraya başladım bende inşallah memnun kalırız
Gizemin-minnakI @Senayyaprak33 gidenler çok memnun . Üniversite hastanesi yaa sanırım biraz daha ilgililer . Tandıklarım var orda doğum yapan . Çok memnun kaldılar . Ben gitmedim . Muayene olmak istemiştim ilk başta ama o zaman kovidden dolayı yeni gebe almıyoruz demişlerdi