Ben de çok istiyordum evlendikten sonra 2 defa adet gördüm insanın içine acaba bebeğim olacak mı bir sorun çıkar mı gibi çok düşünce geliyor. Çoğu kişi acele etme olur dese de çok isteyince insan sabredemiyor gerçekten😊 sizi çok iyi anlıyorum. Ben ilişkiden sonra en az yarım saat ayaklarımı kaldırıp yüksek bir yere koyuyordum. Kalçamın altına da yastık katiyordum bunu öğrenip yaptığım ay hamile kaldım 😊 inşallah hakkınızda en hayırlısı olsun Allah gönlünüze göre versin