Aminee32 makat gelişli dediğinin ne demek olduğunu açıklamışlar evet ama normal doğuma uygun değil demişler bebek daha bin defa dönecek içeride doğuma kadar.Saçma sapan yorum yapmaktan bıkmadı millet ya da yazılanları okumaya üşeniyorlar.Haftanız çok küçük zaten bebeğin en çok döndüğü dönemlerdesiniz,benim bebeğim o aralarda günde 2-3 defa dönerdi.Şu an 33+2 dün bile tekrar döndü doğum pozisyonuna.Doktor daha dönebilir belli olmaz dedi dün.Makat gelişli dediğinde siz dikkat etmeniz gereken şeyler olduğu için söylüyorlar.Mesela idrar kaçırmanız ve sık tuvalete çıkmanız normaldir,vurdukça kasıklarda acı ve ağırlık hissi artar gibi durumları neden oluyor diye düşünmezsiniz çünkü makat gelişli duruyordur bebeğiniz.