depsizoo Yaa sen doğurdun muuu ayniydik senle tam gün olarak. Bende hala gelen giden hicbisi yok pof. Bebek kanala bile inmemis sanci cikmiyo nstde. Dün gttim doktor beklicez dedi gene. Herkes doğurdu bi ben kaldim. Neyse iyi dileklere gecelim artik. Allah analı babalı büyutsun, saglikli sihhatli hayirli evlat olsun insallah. Gozunaydin 🧿🧿🙏😊