Şimdik gençler. Noldu bilünüzmü?😁 Ben şimdik muayeneye diye geldim. Pazartesi hastaneye gelmiştim. Doktor kan ver dedi 3 gün sonra gel dedi. Cuma geldim nese. Randevun yoksa burda ne işin var dedi. Didik 40 hafta doldu. Sonra acile git orda muayene etsinler didi. Azar azar suyum geliyomuş. Bakıldı makıldı su geldiği için direk doğumhaneye götürüldüm. Su olmasaydı gene serum takıp gönderceklerdi. Nesecime ilk başta normaldi sonradan uzman daktır uygun değil demiş spinal yapılacaktı. İğneyi vurdular emme velakin inat vücudum saolsun uyuşmadı. Tamamen uyutalım dediler. Bastılar oksijenmidir nedir onu 🤣 ben kurtulmaya çalışıyom Allahım ya😁😁😁 nesecime bayılttılar beni. Uyanırken kendi sesime uyandım 😤 sancıdan kıvranıyodum. He bu arada kadın muayene ederken tamamen suyumu patlattı 😁😁😁 sonra direk sezeryana alındım işte cimcikliyolar falan uyuştumu diye 🤣🤣🤣 nesecime paşazademiz geldi sonunda. İlk kalkarken yandı. 😁O kadan