Bende 35+5 deyim bizim bebişinde gelişimi 2 hafta önden gidiyor doktorum hamur işi tatlı yeme tontiş olursa doğumun zor olur dedi normal istediğim için son muayenede her sye hazırlıklı ol her an gerekebilir dedi bekliyoruz bugün baya bel ağrım var 36+5 de muayenemiz var çatı muayenesi yapacak bakalım ne dicek bende cok heyecanlıyım artık 😅🤗🤗