Susamtanem2 hayır gelişiminin önden gitmesi için özellikle birsey yapmadım yememe içmeme dikkat ettim tabi ama zaten ilk haftalardan beri böyle , genetik olduğunu söylüyor doktor . Gelişiminin ileriden gitmesi boy kilo olarak ,diğer organlarının da hızlı geliştiği anlamına gelmiyo sonuçta her erkeğin yada her kadının kilosu boyu aynı değil bebeklerimizin de öyle olsun , son adet tarihine göre 38. Hftada olucak kısmetse