EsmaaaaMeva1 canım öncelikle sakin ol. Doktorun seni strese sokmuş bence. Ben 79 ile hamile kaldım. ilk gittiğim doktor kilo ver deyip duruyordu, azarlıyordu. Moralimi bozsun diye para vermiyorum deyip doktorumu değiştirdim. Düşük tehlikem vardı sürekli yatıyordum bulantılardan sadece peynir ekmek makarna pilav yiyebiliyordum. Bir de pruluton igne ve progestan kullanıyordum onlar da hormon oldugu icin iyice şişirdiler beni. İlk üç ay 6 kilo aldım! Ama sonra mide hapı kullanınca bulantılarım geçti ve iki aydır kilom sabit 🧿
bol su içmeye çalışıyorum. Ev işi yaparak biraz hareket kazandım. Öğlen ve akşam yemeğinde ekmek yememeye çalışıyorum. Gün içinde canım isterse meyve yiyorum bi iki porsiyon. Ama ben tatlıdan tiksindim doğru düzgün hiç tatlı yemiyorum belki o sayede kilomu koruyorumdur. Multivitaminimi gece yatmadan içiyorum gün içinde acıktırıyor diye duydum. Gece aç yatma bence. Ben bir galeta yiyorum ya da bir avuç leblebi atıyorum ağzıma.
belki diyetisyene gidebilirsin. Ee tabi liste verecek yani sana:) ya da bir arkadaşın dedigi gibi kalori uygulaması indirip tüm yediklerini yazıp aldığın kalorini takip edebilirsin.
hamilelikte kilo verenlerden olmak büyük şans ben olamadım yani. Ama şimdiki doktorum bir ayda 5 kilo birden almadığın sürece bir sıkıntı yok hamilesin alıcaksın tabi diyor. Belki de yeni doktorum rahatlattığı icin kilo almamışımdır.