Pisicik Umudayolculuk36 bende hamileliğin başında ilaçlar dahil çok fazla şey denemiştim sanırım en iyi gelen şey karpuzdu rastlantı mı bilmiyorum ama hep işe yaradı 🤷🏼♀️
eminenura Umudayolculuk36 benim sürekli olmuyor, yemekten sonra uzanmamaya çok yağlı ve baharatlı yememeye dikkat et kuzum
sumeyraballl Umudayolculuk36 evde mutlaka bulundur eşim küçük sütlerden koliyle alıyor bi süt rahatlatıyor yoksa dayanılck gibi değil
mummy_mom Umudayolculuk36 sabahlari ac karnina kahvaltidan yarım saat, 1 saat once pulcet kullan bana dua ediceksin.
Bussratozaan Umudayolculuk36 ben son ayımdayom miğde yanmam cok kötüydü artık şurup içiyodum o bile fayda etmiyordu en fazla 10 dk idare ediyordu sonra doktorum sağolsun hap yazdı pulset diye mide koruyuxu sabahları aç karna içiyorum gün boyu hiç miğdem yanmıyor
Ayseonay sumeyraballl bir litreye yakın süt içtim herhalde geçmedi acaba kullandığım ilaçların da etkisi var mıdır?
Ayseonay Umudayolculuk36 erken başlamışsın sen benim ara ara oluyordu ama 2 haftadır çok fena 37 haftalığım bende
zeynepemiromer Umudayolculuk36 benimde 32 haftalık ve bugün aşırı var mide ağrısından da duramıyorum valla Allah yardımcımız olsun
Burcu_NFUE Umudayolculuk36 hemen soğuk süt iç . Gavisconda çok zararsız bi mide koruyucu gebelerde gönül rahatlığıyla kullanıyor . Bilginiz olsun bende yatıcam hafiften mide yanmam var soğuk süt içicem 🥛
Babybekar Benim ikinci gebeliğim ilk gebelıgımde aşırı kötüydüm gece kalkıp kusardım yanmadan dolayı o derece hıcbırsey fayda etmıyodu ne rennie ne baska birsey doktorum famodin yazmıştı onu kullandıktan sonra hayata döndüm şimdi bundada aynıyım 23.haftam ve doktora aynı ilaçtan yazdırdım deneyin kesinlikle
Kubbra Berbat bişi bu ya dün gece uykunun içinde resmen boğazıma burnuma zehir geldi yanıyor migdem boğazım rennie ve süt başka çaresi yk yatınca daha kotu oluyorum 34 haftaya girdim başladı
sevda1507 Haftama giricem 12. Haftadan beri o yanma hiç geçmiyo ilaçlar fayda etmedi en sonunda Rennie duo şurup kullandım tavsiyeyle doktorumda bı sakınca görmedi her yemekten sonra bir kaşık fazlasıyla rahatlatıyo kaç şişe bitirdim sayamadım nereye gitsem yanımda 😊
Hat90 Bende çok kötüyüm uyuyamıyorum yanmadan , için yanıyor sanki gırtlağım a kadar su içtim daha beter oldu su içmek bile istemiyorum daha 23.haftayım mise koruyucu zararı yoksa alayım gaviscon da içtim yaramıyor