Bende 23 haftalık hamileyim başından beri çekiyorum kabızlık. E birikip gelmeyince bu defa da çatlak oluştu surekli kanıyor insan da korkuyor bu defa allah korusun ameliyata kadar yolu var. Bugun doktoruma danıştim bana bi krem bide suda çözülebilecek bi ilac verdi. Kremi kullandım o kadar rahatlatıyor ki anlatamam hemen de etkisini gösterdi zaten tek kullanımda.MADECASSOL adı fikir olsun. Diğer çözülebilecek olan da suya katıp içiyorsun tadi tebeşir tozu gibi ama diskiyi yumuşatır ve kolay tuvalete çıkarır dedi doktorum. Insallah ise yarar hepimizde aynı sorunlar bacım Allah yardımcımız olsun