sukufee01 Kızlar bıktım ya vallahi kabızlıktan kan ilacı içiyorum. O yapıyor sanırım ay 1 saat WC kalıp ecel teri döküyorum. Activya aldım sade kayısı ile yedim. Wc çıkışı 3 gün makat agrısı acısı cekiyorum varmı böyle olan ????
Meliskam sukufee01 canim Duphalak diye bi serum var hamileler icin hicbir yan etkisi yok doktorunla konus uygun gorurse al kullan…vallahi ben bi tek onunla rahatliyorum…azacik iciyorum 2 saat olur olmaz kendimi zorla yetistiriyorum tuvalete 😁
sukufee01 Gorkem97 cok erken daha senin birde abo ilerleyen haftalar daha da zorlanırsın allah yardımcın olsun acısı cok kötü zonkluyor ya 😞😞
Perilisa Canım kaç haftalık gebesin bilmiyorum ama ilk trimester ve son trimesterde kanızlık normal😔 ben 7+3 , 5 haftalıktan beri kabızlık yaşıyorum . Tuvalette uzun oturma hemoroid olursan çok sıkıntı yaşarsın tuvaletin bastırdığında git çok zorlama kendini
sukufee01 Perilisa 20 haftalığım böyle gelir gibi oluyor ya işte o an 1 saat WC bekliyorum. Bagzen cok sıkısıyorum gene bekliyorum zorlanıyorum ıkınmakta istemiyorum böyle bir zorluk yok doktor şurup vermişti oda bildiğin baklava şerbeti gibi tadı yapısı tık etmedi 0 fayda bu kan ilacımı değiştirsin diyim de doktora yada bana ilaç yazsın psikolojim bozuldu iyice dışkılama yapmak istemez oldum 😀
Perilisa sukufee01 canım bende gebelikten önce kan ilacı kullandım böyle tüp şeklindeydi kutuda 10 tane vardı hiç kabızlık yaşamadım o ilacı kullanırken sende ondan al gebeler kullanabiliyor 😊
sukufee01 Gorkem97 valla kocam yıllardır cekiyor bir sprey bar sıkıyon kesiyor ama hamileyiz bize gelmez o. 😩
Meliskam sukufee01 kendi kapagi varya onun ustunde miktari yazilan kapak..onu doldurup iciyorum… ustundende 1 bardak su …boyle dene
Nilufar_1996 Kuru kayısıyı geceden suda bekletin sabahtan suyunu için kayısıları yiyin kesin yumuşatır. Geçmiş olsun
sukufee01 Meliskam ben 1 kere demedim onu midem bulanmişti ama gene içim bu sefer su da içim arkasından 😞
Momy11 sukufee01 28 haftaligim ve inan ben 28 haftadır basından beri kabızlık çekiyorum sürekli 😂 kabullendim birde basur olmuşum zaten artık ekstra bisey yapmıyorum çünkü olmuyor basur olunca daha çok açıyor
Yenibirannee sukufee01 bende bu dertten muzdariptim burda okudum bir kac kisi marketlerde satilan hazir kayisi suyu icince iyi geldigini soylemisti bende denedim sabah kalkinca 1 bardak iciyorum ve gun icinde cok rahatliyorum sizde deneyin isterseniz..
Meliskam sukufee01 bende zorla içiyorum az kalsin icerken kusuyorum😁 ama mecbur iciyorum hemen ardindan su iciyorum