Zeynepela1 BEnde 36 haftalığım aynıdır oluyor belimden giriyor kasıklarım sonra bacaklarım ağrıyor adet sancısı gibi geliyor hafif bi saat yatıyorum geçiyor 2 Eylül sezeryan olucam inşallah
Aynrr_122 Nesrin17 benim de bugün söylediğin şekilde oldu belime birden bıçak sokulmuş gibi sürekli tuvalet ihtiyacı adet olacak gibi ağrım var. Evin içinde yürüyorum biraz hafifliyor uzaninca artıyor nedense bu arada mide yanmamda var 36+4
Aynrr_122 Nesrin17 Allah yardımcımız olsun inşallah ben şu an bel ağrısından uyuyamıyorum uyku bile gitti sabaha nolur bilemem 🙈
Bebegimicin1 Nesrin17 oyle boyle gecicek korkma herkes bir degil rabbim herkese hayirli kolay dogumlar nasip etsin
Aynrr_122 Nesrin17 uykular harap oldu minikler için 😊 2 gün sonra 38e giriyoruz biraz daha beklese benim minnak kilo alması için 2 gün bile iyi diye biliyorum
Bekleyistebiranne Nesrin17 bende 36+2 yim ama bende çok aşırı olmuyor çok nadir biz erkek bebek bekliyoruz o yüzden annemler erkek çocuk geç gelir diyorlar o yüzden pek olmuyor bende herhalde
Nesrin17 Bekleyistebiranne evet bende kız çocuğu bekliyorum Allah’ın izniyle Bu yüzden de olabilir yalancı sancılar gelince doğuma az mı kalmış oluyor 🤔
Sultang Nesrin17 kızımın kilosu 2500 dü 35.hafta da. belki kilosunu az bulmuştur diğer değerler 37 hafta ile uyumluysan kilosu 35 ile uyumluydu. Gerçi bende 45 kilo ile hamile kaldım 59um şuan çok büyük bir bebek beklememek lazım benden 🙈 sağlıklı olsun da
Bekleyistebiranne Nesrin17 genelde öyle diyorlar ama 36. Haftayı gecmissiniz endişelenmeyin Allah hayırlısıyla kucağınıza almanızı nasip etsin inşallah