Almi4134 😁😁😁😁 cnm ben önceden fitness gidiyordum. Kas sevdiğim için. Ve plates gidiyordum. Spor salonuna. Evlenince bıraktım. 1 sene olcak evleneli.. İsde ogrendiklerimi hep evde yapmaya devam ettim. İlk evlndigim gün gebe kalmışım..kalp atışı durdu 2 aylıkken. Kürtaj oldum. Ve 2 adet sonrası yine gebe.kalabildim şükür. 7 ayligim ❤️