Zehra_oztepe Selamünaleyküm Güzel Anneler, benim mide bulantım çok fazla tuzlu şeyler tüketmemi söyledi doktor ama canım tuzlu şeyler istemiyor. Sizin önerebileceğiniz yiyecek, içecek var mı?
Minikmucizem22 Zehra_oztepe aleykümselam canım. Doktoruna danışarak prilam Dr isimli ilaca baslayabilirsin. Gece yatmadan 2 tane içiyordum bana çok çok iyi geldi. O ilaç sayesinde yemek yiyebildim
hamisanne_63 Zehra_oztepe cok zor geçmesi maalesef siz yine de midenizi boş tutmamaya çalışın sürekli birşeyler atıştırın bastırsın bulantı fazla olmaz inşallah ama ben her yolu denedim fayda etmedi son çare acile gidip serum yiyordum onun üstüne bişeyler yiyordum hemen fazla olmuyordu bulantı 15+2 hâlâ devam ediyor
SecilM Zehra_oztepe ben de forumda gördüm salatalığa tuz döküp yiyorum 2 gündür mide yanmamı ve bulantımı azaltıyor. İnşallah ilaca gerek kalmadan atlatırız bu bulantı dönemini hepimiz
Bendenbiri Zehra_oztepe benimde ilk üç ayim cok zor gecti prilam dr ilacı içtim gece yatmadan 2 tane o şekilde idare ettim
Zehra_oztepe Minikmucizem22 teşekkür ederim. Doktora söyledik şuan çok erken ilaç veremem dedi biraz sabret diyor ama çok zorlanıyorum
Zehra_oztepe hamisanne_63 ve ek olarak zayıfladım iyice az az yiyip çok sık aralıklarla yemem gerekiyor galiba
Gozdeekk çubuk kraker, Haşlanmış patates, leblebi bunlar mide asitini aldıgından bastırıyor. Patatesin porsiyonuna dikkat ama kabızlıga neden olmasın
Mrvkrnylmz Bende öyleyim malesef en sevdigim seyleri bile yiyemiyorum bulantıdan ülker kırmızı paket cubuk en iyi cozum baslasıgı an birkac tane atoyorım agzıma sonrasında gibip birseyler yemeye caşısıyorum öyle toparlıyor eger yemezseniz bos mide daha kötü yapıyor
Zehra_oztepe Mrvkrnylmz evet krakeri çok öneriyorlar ama o da fayda Etmedi, kız ne zormuş bu durum amaaan 😅
Mrvkrnylmz Zehra_oztepe banada yüzde yüz çözüm degil ama üstüne birseyler yiyebilmek lazım yada uyumak sürekli en güzeli baska türlü geçmiyor 🙈
Zehra_oztepe hamisanne_63 eşim diyor herkes kilo alıyor sende çalı gibi kaldın keşke bir günlüğüne eşlerimiz hamile kalsa anlarlar belki 🤦🏻♀️😃
hamisanne_63 Zehra_oztepe verdiklerimi fazlasıyla alacağım zaten o zaman da şişko diye dalga geçersin diyeydin sende 😅😅
hamisanne_63 Zehra_oztepe ilk hamileliğimde benim kadar uyuyan var mıydı ama oğlum dogdu hiç de uykucu faln olmadı sabahlara kadar uyanıktık bunda da uykum cok geliyor ama oğlumla ilginmak zorundayım fırsat olmuyor