Ben gidiyorum Kerim beye çokta memnunum ikinci gebeliğim ikisindede Kerim beyi tercih ettim çok ilgili bi doktor muayene ücreti 140 TL oldu doğum ücretide 3000 falan dediler ama korona testleri falan oluyormuş sanırım onlarda ekstra ücret çıkıyormuş heralde bakalım 2 hafta sonra bizzat gidip doğum için ücret alıcam nasip olursa ☺️Vitaleyede gittim bir kere acil olarak gitmez olaydım herkesin beklentisi farklı oluyor doktorlardan ne beklentide olduğunuz önemli tercih etmek için içinize sinen yere gidin derim🙂