Demetyvss hiç tedirgin olma aksine sana ve bebeğine çok iyi gelecek ..
Ben hafta 1 kesin gidiyorum ya sabaha karşı yada 4 5 gibi akşam doğru gidiyorum ... Hatta bazen çıkıp girdiğimde oluyor.. Sadece eve giderken üstümü değiştiriyorum birde sıcakta gitmiyorum .. Bana yararı ruhuma bedenime ağrılarıma ve özeliklede gittiğim günün akşamı deliksiz uyuyorum su ve güneşte bebeğime iyi geliyor d vitanmini alıyor vb gibi şeyler kısacı deniz çok iyi bir şey bence hamilelikte 😊😊😊