Yüksek tansiyonla ilgili yine bir post açmıştım. Tansiyonumu takip ediyorum 120/80 130/80 arasında oldugu için bugün doktorum yükselme egiliminde olduğunu söyledi tekrar muayeneye çağırdı. Nst çekildim ultrasonda bakti bebekte hiçbir sıkıntı yok dedi kan akışı her şeyi normal. Bende kendimi kötü hissetmiyorum. Ama 140 un üstüne çıkarsa beklemeyiz sezeryan olur dedi. Şu an 36+3 günlük hamileyim. 3 4 güne prematüre sınıfından da çıkıyormuş zaten bebek. Böyle bir durum yaşayıp tam haftasında dogum yapan var mı? 120 130 civarında kalırsa bekleriz zaten dedi. Ama ben çok korkuyorum 😕😕