fasulyeninyolculugu varya bende geçen öyleydim hareket etmedi cokmkorktum moralim bozuldu sonra isyan etmek yerine alanda verende sensin Allahım evladımı bağışla dedim doktora gittim hareket geriliği var dedi zorla hareket ettirdi dürte dürte 3 gün sonra bidaha gittim hareket ediyo ama senhiissetmiyosun dedi şiddetli değil yavaş hareket ediyormuş gönlünü ferah tut senin kendini sıkıntıya sokman onuda sokar ve etkilenir