edb06 Flyderndkk çikolata kisti cidden çok ağrılı oluyormuş kuzenimde vardı alisiksinizdir acıya :) benim canım tatlı sanırım. Fiyat olarak fark ediyor mu anestezili ya da anestezisiz, bir fikriniz var mı ?
Flyderndkk edb06 mutlaka fark ediyordur. Ekstra ilaç kullanıyorlar, anestezi doktoru giriyor işin içine falan.
minikmucizemmmmmm Flyderndkk yorumunuzu tesadüfen gördüm ☺️ Benimde çikolata kistim var tek taraflı 7 cm. Bir senelik evliyim henüz gebe kalmadım. Siz bir kez kalmışsınız sağlıksız olmuş ama acaba kendiliğinden mi kaldınız 🙇🏼♀️ İnşallah tekrar kalırsınız sağlıklı hayırlı şekilde 🤲🏼
edb06 minikmucizemmmmmm kuzenimin çikolata kisti için ameliyat sonrası bir tuğla büyüklüğünde demişlerdi. Ameliyattan 6-7 ay sonra bir kerelik bir ilişkiyle hamile kaldı :)
Flyderndkk minikmucizemmmmmm merhaba. Kendiliğinden gebe kalmıştım. Bebek gelişmemişti. Kürtaj olmak zorunda kaldım martta. Mayıstan beri deniyoruz. Bu ay hsg çektirdim. Öyle korkulacak bir şey değil. Eğer doktor öneriyorsa mutlaka çektirin. Bana doktor 7 cmlik kist için ameliyat önerdi. Henüz karar vermedim.
minikmucizemmmmmm edb06 ben yeni evliyim diye ameliyat önermedi hiç bi doktor 🙇🏼♀️ Son gittiğim inofolic combi verdi onu kullanıyorum bide rahim filmi istedi ama cesaret edip çektiremedim🤦🏼♀️ Ekim ayına kadar denemeye devam etcez olmazsa tedavi artık nasip☺️
edb06 minikmucizemmmmmm onların da 1 yıl falan olmuştu sanırım ama sizin 7 cm küçükmüş. Onun alınması şarttı hatta tüp bebekle anca olur demislerdi ama nasip :)