edb06 Kızlar rahim filmi için nereye gittiniz ? Aradığımda çoğu yer fiyat vermiyor. Bilenler yazabilir mi ?
elfmoom edb06 Lotusa gitmeyin de nereye giderseniz gidin 🙏🏻 hala mahkemeliğim. ölüyordum onlar yüzünden.
Birisi123 edb06 4-5 ay önce çınarlıda oldum 1.150 verdim sonrasında ne ağrım oldu ne enfeksiyonum hiçbişey olmamış gibi çıktım ilgileri süper tavsiye ederim❤️En yakın arkadaşımda orda çektirdi oda memnundu
edb06 elfmoom yaa adını hiç duymamıştım ama teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için. Geçmiş olsun. Anestezide mi bir problem oldu ?
elfmoom edb06 Hem anestezi hem de enfeksiyon.. çok fazla anlatmak istemiyorum hala dava sürecim devam ettiği için ama lütfen gitmeyin. ben orada kaptırdıkları enfeksiyon yüzünden septik şok geçirdim ve bayat anestezi yüzünden organlarım iflas etti. yoğun bakımda yattım günlerce haftalarca..
Prlpn8286 edb06 evet anestezi ile çekiliyor çok da uzun sürmüyor zaten. Ve sakın anestezi olmadan çektirmeyin yani belki kişiden kişiye değişir, acı eşiği ile alakalıdır ama benim arkadaşım çok zorlanmış anestezi olmadan.
edb06 Prlpn8286 benim de acı eşiğim düşüktür anestezili yaptırırım. Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için 🙏
Prlpn8286 edb06 Rica ederim ne demek. Bu arada fiyatını bilmiyorum ama ben doktor ve hastane değiştirdim şimdiki doktorumdan inanılmaz memnunum can Hastanesi’nde İrfan Özer’e gidiyorum bir de ordan fiyat almayı deneyin isterseniz. Hem medicalden daha ucuzdur hem genel olarak oradan daha ilgililer.
Flyderndkk Birisi123 İzmir’de çektirmedim ama yine de yazmak istedim. 3 gün önce 1000 TL ye çektirdim. Sanırım ortalama fiyat 1000-1500 arası. Bu arada anestesiz çektirdim ve bu kadar mıymış dedim. Sadece biraz rahatsızlık hissettim. O da normal sonuçta orda işlem yapılıyor. Bence bu kadar kısa bir işlem için anestezi almak biraz riskli. Tabi ki kişinin tercihine kalmış bir şey.
edb06 Birisi123 söylediğiniz çok iyi oldu diğer yerlere göre daha iyiymiş fiyatı çok teşekkür ederim :)
edb06 Flyderndkk evet sizin gibi söyleyen de çok aslında ama insan ya benim çok acirsa diye de korkmadan edemiyor :) acı esiginiz yüksek midir normalde ?
Flyderndkk edb06 Bazen adet dönemlerim çok ağrılı oluyor. Çikolata kistlerim var onlar yüzünden. Hatta film çekildikten sonra dedim ki doktora ben bu ağrıdan çok daha fazlasına alışığım zaten :)
edb06 Flyderndkk çikolata kisti cidden çok ağrılı oluyormuş kuzenimde vardı alisiksinizdir acıya :) benim canım tatlı sanırım. Fiyat olarak fark ediyor mu anestezili ya da anestezisiz, bir fikriniz var mı ?
minikmucizemmmmmm Flyderndkk yorumunuzu tesadüfen gördüm ☺️ Benimde çikolata kistim var tek taraflı 7 cm. Bir senelik evliyim henüz gebe kalmadım. Siz bir kez kalmışsınız sağlıksız olmuş ama acaba kendiliğinden mi kaldınız 🙇🏼♀️ İnşallah tekrar kalırsınız sağlıklı hayırlı şekilde 🤲🏼