secoz ha bir dolu su bardağı toz şekeri tüketmişsiniz ha 200 ml kolayı. Düşünün bu 200
mL ile eş değer. Daha büyük bardakta ölçüsü de artmış oluyor
Ki içerdiği diğer kimyasallardan bahsetmiyorum az çok sizde hakimsinizdir.
Çevrenizdeki birilerini örneklendirerek vicdanen rahatlamak istiyorsunuz anlıyorum ama inanın her bünye de tıpkı parmak izlerimiz gibi kendine özgü. Onda olmadı bende olmayacak,o da içiyormuş bende içeyim diye bir kaide söz konusu olamaz. Nihayetinde akrabanızın bebeğini bile ilerde ne bekliyor bilemeyiz.
yarım için,pipetle için daha az yudumlamış olur nefsinizi de bastırmış olursunuz. Ama tükettiğiniz mL yarım çay bardağını geçmesin🙏🏻
evvela kendi sağlığınız sonra bebeğinizin sağlığı için..