Kızlar 6aylık hamişim kola içmeyi çok seviyorum ilk aylarda içmemiştim ama son 1 aydır kendimi alamıyorum bi markete gitsem elinde kolayla çıkıyorum. Bi zararı olur mu benim teyzemde böyleydi oğluna hamileyken 2.5 litre kolayı tek başına bitirirdi ama oğlu çok şükür sağlıklı 14yaşında ben yine öyle değilim günde 1 yada 2 bardak içiyorum 😓😓