hilalsahin35 Busra333 İnşallah şu gebelik sürecini sağlıkla bir atlatabilsek tüm gebeler adına temennim bu inşallah 😌😌
Deletedmom23234 Ozgrrr Ombrenin içinde oksidan çok olduğu için 7. Aydan sonra yaptırılması öneriliyor. Ben siyaha boyuyorum hep sıkıntı olmuyor
Renesme Derya2867 aslında haklısın, ben hamile olduğumu bilmeden adet söktürücü bitki çayları içtim. Sarı dip boyası yaptım. Bilseydim asla yapmazdım ama yinede çok şükür hiçbişey olmadı🤲🏻