hilalsahin35 ben de çok merak ediyorum doktoruma danışacağım. Ben ombre yaptırıyorum mesela boyatma, o ağır kimyasal kokusu zarar verir diyenler var. Ama benim kuaförüm de hamile mesela 4 aylık, şakır şakır her gün birilerinin saçlarını boyuyor. Sonucta ortamdaki o kimyasal boya kokusunu soluyor. Eğer mesleğim kuaförlük olsaydı saç boyayamayacak mıydım diye düşünüyorum. Doktor tamam derse ben boyatırım 🤣