eaktr Aysun3401 bugün kontrolüm vardı, 3 cm açıklık dedi bi de kurcaladı bayağı akşam üstü nişanım geldi, muayeneden sonra sancılarım başladı, belim karnım regl sancısı gibi vuruyor 😪
Aysun3401 Ceno normal doğum ama yinede birkaç dikişim var sancım toktu 2 cm açılmayla gittim suni sanci verildi
Ceno Aysun3401 peki dikişte uyuşturmanız oldu mu ve sonrasında ne gibi zorluklar oldu benim de doğum şekline karar vermem gerekiyor doktorum gün verecek bu sebeple hangi şekilde iyi bir doğum yapabilirim diye düşünüyorum
Aysun3401 Ceno dikiş sırasında iğne vuruyor uyuşuyor acı değil ama nasıl anlatsam ekinin hareketlerini hissediyorsun ama benim fazla dikişim yoktu şükür birinde hassas. Bölge olduğu için şişip morarma oldu kremle geçti 2 güne ama ilk bebeğim ama normal doğumda çabuk toparlanıyorsun doğum yaptığım gün çıktım hastaneden ben
Ceno Aysun3401 ya benimde belli değil doktorum normal deneyelim dedi eğer olmazsa sezeryana döneriz dedi de normal doğumdan çok korkuyorum az kaldı 1 haftam var ve kesip dikerken bazen uyuşturmuyorlarmış o yüzden korkuyorum acıkcası 🙄
Aysun3401 Ceno canım ben hep normal istedim evet acısı yok diyemem ama ben ertesi gün ayaklandım hatta doğum yaptım sabah akşam üzeri çıkış yaptım hastaneden uyuşturdular dikişte fazla yoktu beni dikişim zaten korkma
Ceno Aysun3401 yarın doktorumuzla görüşüp karar vericez gün belirleyeceğiz bakalım hayırlısı olsun diyorum artık sağlıkla gelsinde 🙏🏻