Mom2525 benimde başıma geldi. Gece ağrı ve krampla çıkıyodum 3-4 kez ishal çok fena. Ve bende doğum belirtisi diyordum 2 gün dayandım. Sonra geita testi verdim amip çıktı dizanteri olmuşum meğer antibiyotik verdi doktor ve geçti ishalim sancılarım. Sancılar çok kötü giriyodu yani geciktirmeyin hanımlar dizanteride önemli bi hastalık. Geçmeyen ağrılı sancılı sık ve su gibi ishalse mutlaaka geita testi verin.