Liyaa ben rahatsızlık geçiririm için 30 haftada başladı belkide artık erkenden bakılıyor olabilir devlette geç bakılıyor diye biliyorum. Acil hasta olur gidersen devlet e o zaman bakıyorlar yoksa 3 haftada bir bakılır mis. Bu da garip sancisi var ama doktor bakmiyorsa beklemek zorunda kaliyor insanlar. Ne bileyim bence bakilmasi daha iyi belkide bizlerin anlamayacagi sanci olacak ona gore önlem alınacak nihayetinde 32 hafta itibari ile nst kan idrar vs işlemleri 2 haftada bir olucak dedi dokotrum benim de içim rahat ediyor bebeğim baş aşağı dondu 3 haftadır o pozisyonda erke gelme ihtimaline karşın 2 haftaya bir kontrole çağrılmak beni memnun ediyor 28 haftadan beri bastırıyor ikinsam cikicak gibi hissedip yatıyorum.her gebelik farkli ilerliyo yinede aman baksinlar bebisler saglikla gelsin aksi olmus olsada doktora kızmaz miyiz neden ilgilenmedi diyebiliriz. Söz konusu bebek ve sağlığı olunca doktor ne derse yapıyorum şükür lüzumsuz şeyler de istemiyor yanlış yönlendiriyor memnunum dilerim sizde memnun kalacağınız bi hastane doktor bulursunuz içiniz de rahat eder.