Liyaa Hayır yani anlamadım neden erken olsun nst için ? Ne Güzel doktorunuz sizi düşünmüş işte. Ben ilk nst’ye 31. Haftamda girdim iyikide girmişim sancılarım varmış serumlarla falan 36. Haftaya kadar geldik. Siz ne takiyosunuz insanların ne dediğini Boşverin. Ayrıca doktorunuz uygun görmüş ki doppler yapalım demiş. Her gün binlerce kez radyasyona maruz kalırken bunun bu kadar abartilmasi aşırı saçma. Bence siz doktorunuzu dinleyin. Bakın mesela dün muayene diye gittim nst’e girdim tekrar ve doğum sancılarım varmış ama ben hissetmiyorum 2 defa serum yedim, rahim ağzıma bakıldı yumuşama varmış. Demem o ki doktorunuzdan başka kimseyi dinlemeyin lutfen