zeynepemiromer olur mutlaka haber veririm canim zaten bende bu yüzden gidicem etkilendim biraz 🤦♀️yoksa bekleyecektim daha bende. Mide bulantin yani yanma acımsı tat bende de sabahları oluyor ama istifar ettiricek derece değil…sanırım sacları çıkıyor ondan derler.son aylara yakın olurmuş bu. Seyirme dediğin titreşim şeklinde mi yoksa baloncuk gibi mi 😊 titreşim ise kordonuyla oynuyor tutar bırakırmış oda titreşim gibi olurmuş. Ama baloncuk gibiyse ve bir iki saniye tekrar ediyorsa hıçkırıyor bizimkide hıçkırıyor böyle normalde tekme bir saniyelik olur biter bu biraz uzun sürüyor