ay-se onları saymıyorum bile 🤦♀️ daha o gün benim bebeğim çok vurmuyor hem de takılır kafama bir post okudum bilemedim. Okudugun oost sahibinde bebeği çok vurmazmış kontrole gitmiş doktor kas hastalığı demiş beni bir korku sardı 7 haftadır gitmedik doktora şimdi bıraksalar koşa koşa doktora gidicem ki kimseyi etkilememek adına böyle soruda yöneltmedim