Mervenin_Mucizesi balim zaten girmiyorum ama şöyle birşey var bak bende ilk doğumu yapicam burdayım cunki bilgi edinmek istiyorum doğru mu.
Şimdi bende çok meraklıyım acaba doğum sırasın da ne olur? Ne gibi şeyler beni, bizi bekliyor sorusunu soruyorum ee doğumla ilgili de olunca insan tecrübeli annelerden tecrübe ediniyor ve cok destekler veriliyor çok güzel teselliler ediliyor. Demem o ki başlık duyarlı etkilemeden yazılsa zaten sende teselli edersin.destek verirsin bir başkası da aa bak bu doğuma yakın anne adayının postu dur bende okuyayım bakalım tecrübeli anneler doğum hakkin da ne konuşmuş ne oluyormuş diyerek posta girer oda o post sayesinde tecrübe kazanır buda happy mom forumun bize vermiş olduğu avantajı.faydayi kullanmamızı sağlar bizde kullanma amacımız bu diyerek daha çok bilgi edinmek için daha çok daha güzel postlara rahatlıkla gireriz 🙂