Damla00 canım evlendim hiç korunmadık 5 ay sonra hamile kaldım çok mutluyduk 5 ay boyunca hamile kalmaya çalışmıştım sonunda olmuştu. ama kimyasal düşük oldu çok üzülmüştük korunmadık ama olacağını düşünmüyordum regl takibi ona göre ilişki fln yaşamadık o ay saldım yani. ztn olmaz diye düşündüm ama kimyasal düşük reglim son reglim oldu hemen hamile kalmışım hiç beklemiyordum şimdi 4 yaşında ben ikinciye hamileyim 😀🙈 yani korunma bence ama kafandan da atmaya çalış canım. yalnız kimyasal düşüğün hemen arkasından hamilelik hem ben yaşadım hem de sonradan çok duydum