Pembepanterr Damla00 Kimyasalı mayısta korunmalı ilişkide geçirdim,haziranda korunduk temmuzda bebek istediğimize karar verdik ve rabbim nasip etti şükür
Damla00 Burcu-2910 herhangi bi aşamaya geliyor beta da saptanıyor belli bir rakamda ama vücut kabul etmediği için kanama şeklinde atıyor vücut sağlıksız gebelik sessiz düşük de deniyor
Ezgeylul Damla00 benimde aynen öyle oluyodu 1.kalp atışı yoktu 2.kimyasaldı genetik test yaptırdım. Pıhtılaşma çıktı
Hosgeldinbebek Damla00 6 ay sonra gebe kaldım yine kimyasal oldu. 2 ay sonra yine gebe kaldım şükür devam ediyor şuan
Damla00 Drf korunmuyoruz canım ovülasyon testiyle de kontrol ediyorum yumurtlamam çatlamam oluyor inşallah bu ay olur🤲🏻
Kuzucccum Damla00 2 defa hasta oldım sonra hamıle kaldım yanı 2-2.5 ay kadar sonra dıyebılırız . Düşünüyorsanız ertelemeyin bence doktorum 30-35 güne dusunebılırısnız dedı toparlanırsın o zamana kadar dedı .suan 36+2 haftalık olduk